Kozsdi Tamástól származik a információ, amit szeretnék én is megosztani veletek a saját látásommal együtt. Bár a lánya szót már én tettem hozzá.
Kozsdi Tamás hírleveléből:
A fenti hír a portfolio oldalán jelent meg.
A képet nagy felbontásban itt találod
Gondolatok hevenyészve:
1. A Mona lisa tesója. ma olyan időket élhetünk amikor ekkora dolgok megtörténnek. 400 m dollár. NEm emberi lépték. Nem múzeumi büdzsé.
2. Én ma végignéztem több helyszíni videót. mert az árverést részben élőben adta a CNBC és többen telefonnal a helyszínen. Minden sallang és hirérték nélkül az élő valós képek a legdrámaiabbak.
Itt a vágatlan 19 perces aukció élőben
a 26. másodpercnél a 75 millióról induló aukció máris gellert kap. ÁOOU mondja a levezető. 80 millióra ugrik. S mire levegőt venne már 90 millió dollár. Azért ritkán emelkedik a licit 1 MÁSODPERC alatt 1,3 MILLIÁRD FORINTTAL. Már ő is érzi hogy meleg percek jönnek…
16 perc mulva jártunk 350 millió USDnél azaz 94 MILLIÁRD ft-nál.
18 percnél eljutottunk 370 millió USD-ig s akkor behúzta az egyik elégedetlen vevő a mattot és bemondta a 400-at. Ez egy árverési „trükk” hogy alaposan feléugrasz az árnak mert ettől megijednek sokan. Itt is így lett és vége is lett. A hatalmas közönség felhördült és nem hitte el amit lát (az összeget) ez 18:08-nál történik.. „oh shit” mondja valaki a telefonon rögzítők körül..
3. Nézzük tovább. A jelenséget. Nov. 15/16. A VILÁGMEGVÁLTÓ van minden hiradóban. Mindenki aki hireket olvas a bolygón látta ezt a hirt vagy kisvideót vagy bármit és tuti hogy megnézte a képet. És itt jön el a köv. szint. Nézed, nézed. Mi ér ennyit ezen a képen? Jó jó da vinci, adómentes, lopott pénz, vatikán, orosz fociklub, akármi. De közben nézem a szemét és azt érzem
innentől szubjektiv
————————
nyitva van a feje mögött az ég felé a kép. Egy élő kapu amelyik nyitva van, de éppen nincs közel mögötte senki, de van mögötte, ha akar van mögötte. Aki megvette az találkozni akar elsőként, az találkozni tud Vele, a főnök fiával aki nem ment el! „veletek leszek a korszak végéig” (idők = korszak)
A kép érzésem szerint 1620-30 körüli rezgést „mutat” vagyis én is azt mondanám hogy a mester tanitványainak egyike készítette. De itt a kapu a lényeg. A mona lisában is a misztika volt az árfelhajtó. Hogy nem tudtuk hova néz, mit néz, kire gondol. Itt ennél egyértelmübb a képi környezet és vallási köret, de a NÉZÉS a lényeg.
Amugy ott van egy gömb is. Nagyon erős szimbolum. Nem varázsgömb, hanem az HOGY LÁTLAK. te a szemembe nézel, én azon át is látlak, de a gömbben még emlékezem is Rád. S mindent tudok. Rólad és a tetteidről. És semmit sem feledek, mert emlékezem.
A kéztartás, emlékeztet, figyelmeztet, de közben kecsesen kemény. A törvény vagyok! – mondja. És ne legyél hülye, mert nincs elfelejtve semmi. Salvator Mundi.
Eljövök az idők végén élőket és holtakat ítélni.
És a bolygón ma mindenki Őrá figyelt. Aki olvas tájékozódik egyáltalán. Nincs hiradó amelyik – nyilván a nagy lóvé miatt – ne mutatná be a koalák és az isis vérfürdők között mint szines 1 perces.
Nem fáj a 400 millió nekem. Nyomtatnak kicsit többet. De megjelent a Salvator Mundi! S ma mindenki róla beszélt.
ui. nem davinci alkotás, de davinci és „iskolája” mind egy szellemi körrel inspirálódott. A többi csak kézügyesség és szín és formaérzék.
A „hamis” Davincinek azért kellett ilyen irdatlan összeget elérnie, hogy a hírekbe eljusson. Hiszen már beárazták hamisnak korábban. (Az orosz foci témát hagyjuk az nem műértésről szolt, szerintem simán lehúzták az oroszt 😀 és most legalizálják az „árrést”) viszont ha már igy felment az ára akkor a hamis davincit sem lehet olcsóbban eladni. Ezért is inditották 75 millióról. Noha az orosz 125-öt adott érte pár éve…
Mert benne van a szeme s a kapu s az átjáró s az ítélet!
Csodálatos az egész jelenség. De mint minden szentséget igy ezt is belepte az anyag és az alvilág mocska.
A Salvator Mundi újra a megillető helyére került egy restaurátor nő keze munkája után. Eljut a kép az emberekhez.
A kép rezgése 1630 körüli minus 3-4 év max.
A kép első tulajdonosa 1649 I. Károly volt. Da vinci nem látta ezt.
Amugy a szakemberek azon lamentáltak hogy a gömbben a tenyér nem torzul el eléggé, amit davinci profin megoldott volna. S emiatt nem hitték hogy az övé – mesélte ma egy szakember a trend fm-en.
A sotheby-snél is csak emberek dolgoznak. És most kerestek egy kalap pénzt.
Salvator Mundi! Csodálatos! Beszélj Mester!
Hányd a szavakat! Hadd fulladjunk bele ha Igazad is lesz. Csak mondd! Mondd valahára!! Mert itt már csak Te segíthetsz..
Az én ( ÉVI) meglátásom:
Ez az arc egy férfi és egy nő arca. A férfi oldal Áldást oszt, és a Pantokrátor ábrázolás kéztartását mutatja. Ő a mindenség ura. A Férfi aki megáldja gyermekét.
A másik oldal a női arc, amely egy gömböt tart a kezében. A nő, aki belelát a mindenségbe. Rám néz a kép, és lát engem. És ez jó érzés számomra. A Nő aki meglátja gyermeke fájdalmát és szépségét.
A ruha női ruha. A női részen lévő vállkendő egyértelműen jelzi a terhek eltakarását, amit a nők viselnek. A férfi oldalon nincs kendő, mert a férfi dolga általában nyíltan felvállalni és megoldani a terheket. Ami egy férfin nyilvánvaló, leplezetlen, az egy nőn takarásban van. Számomra itt megint elő jött az ikerség. Egy régi látásomban, amikor a Jézusi élet pár képébe csatlakozhattam be, mindig ikreket láttam. Ha belegondolunk, egy ilyen korszak nyitányakor Megváltóként nemcsak férfi testben kellett hogy megszülessen, hanem női testben is, mutatván a korszak megoldandó feladatait, és mikéntjét.
Nagyon köszönöm, hogy láthatom ezt a képet, és hogy ez is felbukkanhatott a semmiből. Pont most.
Tükrözi mindazt, amit el kellene érnünk. EGY testben (aurában), békességben férfi és nő, és mindegyik a dolgát teszi, kiegészülve a másik felével.
Ez a kép fontos nekem, és fontos, hogy lássátok.