Nők és a Korona..

Ennek az írásnak a végén egy cikket ajánlok számotokra, de pár gondolatot elmondanék előtte. A cikk írója, a koronát összeköti a női ANYA minőséggel, és ami meghökkentett, Arthúr királlyal és Avalonnal. És ezek a gondolatok elég sok mindent összerendeztek bennem. És gondolom bennetek is, ha elolvassátok.

Pár gondolatok leírnék, ami természetesen csak belőlem fakad, mindenki aszerint fogadja, ahogy jónak látja. Én a magam részéről nem értem, hogy egy tárgy, és itt a koronáról beszélek, hogyan lehet szent. Az ember, aki áldozatot tett másokért, lehet szent, lehet tetteit példaként említeni, őrizni tanulságként . De talán nem vagyunk már tárgyimádók. A korona egy szimbólum. A korona önmagában nem ment meg senki, nem emel fel egy népet. De szimbolizálja egy népnek azt a fajta törekvését, hogy jó vezetőre vágyik, aki kisegíti őket a nehézségből. Egy tárgyat a készítője, a hordozója nemesít át. A koronát érdemes tanulmányozni, mert rámutat összefüggésekre, de tévútra is vezethet. A következő cikk számunkra érdekes. Már csak azért is, mert eszembe idézte, hogy sok sok évvel ezelőtt a csakra rendszert rajzolgattam,  sajátos aura mintákat kerestem embereknél. Akkor vettem észre, hogy a férfi és a női minták nagyon eltérőek. A férfiaknál sok a háromszög, a szögletes minta, kapcsolódás, állatfejek rajzolódnak ki. A nőknél pedig a virágformák, a lány ívek a jellemzőek. Itt több a növény, mint az állatmotívum. A korona csakra is nagyon különböző. A férfiaknál a homlok körül ott van egy zárt kör, egy pánt, ami akadályozza a Látást. A pánton háromszögek vannak, amik sugarasan kihajlítják az energiát, és a fejtető szabadon van. Mint ahogy a papoknak levágják a haját a fejük tetejét. Ahol nincs haj a fejbőrön, az a rész nem tartalmazza az ősök kódsorát. Mondhatjuk úgy is kisarkítva, hogy a kopasz embernek nincs múltja, csak Szolgálata.

A nők korona csakrája olyan, mintha a fejük búbjára húznának egy magas sapkát. Talán innen jön a népi táncban az üveges tánc, vagy hogy a nőket könyvel a fejükön tanították szépen járni. Ha érdekel benneteket ez a téma, akkor szívesen leírom, amiket megértettem az aura rajzokból. A rovásírás is ide kapcsolódik a maga módján, sőt a betűk formája is, ezáltal a saját keresztnevünk is.

Mielőtt eltévedek a gondolatokban, térjünk vissza. A magyar korona  az én látásom szerint egyszerre férfi és női korona. Ide kapcsolódik gondolat folytatásként még  egy levél részlet, amit Andristól kaptam:

„A képen akit láttál biztosan Árpád volt és nem Álmos vagy Kurszán? A honfoglalás előtt került megszüntetésre a kettős fejedelemség, vagyis a világi és a szakrális uralkodói jog egy kézbe került. Az sem biztos hogy a Turul dinasztia vér nélkül oldotta meg ezt. A honfoglaláskor elvileg már egy kézben van a két feladatkör. Ide vonatkozó részlet a wikipédiából:
Egy ismert nézet szerint Kurszán a kende tisztség viselőjeként a magyarok szakrális főfejedelme volt, Árpád pedig a gyulaként a hadvezér, s a honfoglaló magyarok hasonló szakrális kettős királyság rendszerében éltek. Ezt támasztaná alá az a vezérnévsor, ami Kende fia Kurszánról beszél.
Egy másik nézet ugyancsak a szakrális kettős királyságot támogatja, de Árpádot teszi meg kendévé és Kurszánt gyulává. Ezt a nézetet támasztaná alá az a hagyomány, miszerint Árpád apja, Álmos fejedelem nem mehetett be Pannóniába, ezért Erdélyben megölték. Ez a momentum a kazár kagánéhoz hasonló szakrális halált jelentené. 904 nyarán Gyermek Lajos keleti frank király meghívására Kurszán a Fischa melletti tárgyalásokon vett részt kíséretével. Ekkor a király parancsára a fejedelmet és kíséretét orvul megtámadták és mind egy szálig legyilkolták.    
Árpád vezér halálának körülményeit is homály fedi…Sőt magát az akkori történéseket is…..Az biztos….Valaki főembert megöltek……”

Eddig a levélrészlet.

Az én látásaim szerint az a nép, (és hívhatnánk őket szkítáknak is, de én úgy gondolom, hogy ne hívjunk még senkit sehogy, mert csak eltévednénk),  akiktől származunk, kettős vezetés alatt éltek. Az ANYA (nép anyja) volt a lámpás hordozója, a tanácsadó, a bíró. A férfi pedig az uralkodó, aki az ANYA tanácsaira támaszkodva hozta meg a döntéseit. Az ANYA választotta az uralkodót.

Ők soha nem voltak egy pár, érzelmi kötelék nem köthette össze őket. A nő sem gyermeket nem szült, sem párt nem választott. Ha ezt választotta, akkor a tisztségét letette. Népének minden tagja a gyermeke volt. A gond akkor kezdődhetett, amikor ettől a rendtől eltértek.

Most ennyi gondolat, kérlek benneteket olvassátok el a cikket. Kiemeltem a cikk után, hogy nekem mi volt a fontos.

http://spiriteve.blogspot.hu/2016/08/a-magyar-szent-korona-es.html

„Nem érdekes, hogy Esztergomban áll egy Nagyboldogasszony szobor a bazilika előtt, és az ő fején is ott van a magyar Szent Korona? S itt ne felejtsük el megemlíteni, hogy Esztergom koronázási helyszín is volt. ESZTER-gom, amelynek a neve egy NŐI nevet rejt. Esztergom korábban ISTER-gam volt. ISTER, akit eredetileg ISTÁRNAK hívtak. Tehát egy női nevet viselő városban koronáztak volna, egy olyan épületben, ami előtt jó ideje már egy NŐ szobra áll, aki történetesen Istár Édesanyja, a magyarok Nagyasszonya, Nagyboldogasszony, fején a magyar Szent Koronával?”

De ami miatt bemásoltam mindezt, egy kép Burne-Jones Edward: Arthúr király végső álma Avalonban.

A fehér ruhás hölgy lábánál ott a korona. És lehet tovább gondolni…Burne-Jones2C-Edward-The-Sleep-of-Arthur-in-Avalon-detail-end

3 gondolat erről: „Nők és a Korona..

  1. A Koronán ott található az Istenanya ábrázolása, minden piramisforma ami felett golyócska van őt jelképezi .

    1. Ehhez hozzátartozik az is , és talán a leglényegesebb mint női – férfi minőség együtt ,hogy eme piramis ábrázolás körrel a tetején jelképezte együtt a Nap és Hold istenséget.
      Azt hiszem mindez fellelhető a székelyzászlón is.
      Sokan – köztük én is – nem is vettük észre életünk során,hogy mennyi ilyen jelkép mellett megyünk el,mert a mai napig megtalálhatóak a házak bejáratainál,kapukon,oromzatdíszítéseken mint védelmi erők.

  2. Szia!
    A Frízeknél volt Anya központú a társadalom felépítése. Viszont nekem az az érzésem,hogy valaha a Világ így működhetett. A Nő mint szellemi vezető ,a Férfi mint az anyagi erő megtestesítője. Ezt számomra az is megerősíti,hogy pár ezere éve azon munkálkodnak bizonyos erők és eme „erő” által megszállt személyek,vagy inkább népek,hogy a Nő-t teljesen a sárba tiporják. Ezáltal elvágják a kapcsolatot az Ég és Föld között,hogy semmi ne juthasson le hozzánk fentről ami felemelné az emberiséget. A magyar nyelvben biztosan nem véletlenül nő a nő elnevezése. Nőni= felemelkedni.

    Minden Istenanya elnevezés visszavezethető Isis-re.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

3 × 5 =